Skip to content

Om merkevaren

Det er viktig at Avonova framstår på en enhetlig måte på alle flater hvor vi er synlige. Denne profilmanualen viser hvordan profilen skal brukes internt og eksternt blant våre medarbeidere.

Feelgood rund

Vår visjon

Visjonen vår, som vi strekker oss mot, er å være den foretrukne helsepartneren til bedrifter i Norden. Dette gjør vi gjennom å være eksperter på helse og mennesker, og å hjelpe bedrifter å ta vare på sine medarbeidere.

Hvordan ønsker vi å oppfattes?

Alt våre medarbeidere i Avonova gjør, sier og skriver er med på å forme folks oppfatning av Avonova. Våre verdier og vår personlighet skal hjelpe oss å skape assosiasjonene vi ønsker til merkevaren Avonova. Disse verdiene skal vi vurdere valgene våre opp mot.

smilende fysioterapaut
Hender ikon
AVONOVA
Vår personlighet

Vi ønsker at alle som er i kontakt med oss opplever oss som:

        • Vennlig
        • Kunnskapsrik
        • Engasjert
        • Seriøs
Quote mark
 
Vi deler kunnskapen vår på en vennlig, tillitsfull og engasjert måte. Vi er først ute med å fortelle om aktuelle temaer, og vi eier kunnskapsområdet arbeidshelse."

Vi ønsker å fremstå helhetlig, som ett Avonova

Dette gjør vi ved å bruke:
        • Avonova sine farger, fonter og grafiske elementer
        • Et språk som er imøtekommende og enkelt å forstå

For å bygge en sterk merkevare må det være en tydelig kobling mellom vår visjon, kultur, selvbilde, merkevare, verdier og ønsket markedsposisjon.

Ressurser

Avonova_Logo_RGB_Wordmark_White