Om merkevaren
Det er viktig at Avonova framstår på en enhetlig måte på alle flater hvor vi er synlige. Denne profilmanualen viser hvordan profilen skal brukes internt og eksternt blant våre medarbeidere.
.png)
Vår visjon
Visjonen vår, som vi strekker oss mot, er å være den foretrukne helsepartneren til bedrifter i Norden. Dette gjør vi gjennom å være eksperter på helse og mennesker, og å hjelpe bedrifter å ta vare på sine medarbeidere.
Hvordan ønsker vi å oppfattes?
Alt våre medarbeidere i Avonova gjør, sier og skriver er med på å forme folks oppfatning av Avonova. Våre verdier og vår personlighet skal hjelpe oss å skape assosiasjonene vi ønsker til merkevaren Avonova. Disse verdiene skal vi vurdere valgene våre opp mot.


Vår personlighet
Vi ønsker at alle som er i kontakt med oss opplever oss som:
-
-
-
- Vennlig
- Kunnskapsrik
- Engasjert
- Seriøs
-
-

Vi ønsker å fremstå helhetlig, som ett Avonova
-
-
-
- Avonova sine farger, fonter og grafiske elementer
- Et språk som er imøtekommende og enkelt å forstå
-
-
For å bygge en sterk merkevare må det være en tydelig kobling mellom vår visjon, kultur, selvbilde, merkevare, verdier og ønsket markedsposisjon.