Skip to content

Visuell identitet

Det er viktig at Avonova framstår på en enhetlig måte på alle flater hvor vi er synlige. Denne profilmanualen viser hvordan profilen skal brukes internt og eksternt blant våre medarbeidere.

Visuell identitet

Hopp til innhold

Typografi

Typografi

Typografi er en sen­tral del av den visuelle iden­titeten for­di for­men og designet på bok­stavene påvirk­er hvor­dan et bud­skap opp­fattes.

Farger

Fargepaletten gir iden­titeten et stort spenn – fra vennlig og engas­jert til profesjonell og kunnskapsrik. Vi bruker fargene aktivt for å rette fokus og skille informasjon.

Farger
Logo visualisering

Logo

Gjen­nom kon­sekvent bruk vil logoen bli et sym­bol for merke­varens virk­somhet, verdier og kundeløfter.

Bilder

Bildet vi velger skal oppleves som naturlig, troverdig og vennlig – og spille på lag med den visuelle iden­titeten og verdiene våre.

Ekspert doktor
Profilmateriell

Profilmateriell

For at vi skal oppfattes som en seriøs samarbeidspartner er det viktig at alt kunden ser er profesjonelt og har en tydelig avsender.

Stil og tone

Vi er en eksperter i vår bran­sje. Der­for er vi vennlige og engasjerte, og deler gledelig av vår kunnskap.

Stil og tone
Avonova_Logo_RGB_Wordmark_White